Thursday, July 29, 2021

29th Jul. Online Lecture オンライン講義だぞ

Online Lecture

29日 オンライン講義だぞ

 

 

 

 




We played together with Kaito at the kids park then went to nursery school.

  Kaitoマンとキッズパークで遊んで、保育園に行きました。

 

 

 



















I had a lecture on line. First I was watching it in my room and moved to the rocking chair room later. We can move freely.

  オンラインの講義を受けました。最初自分の部屋で見ていましたが、後でロッキングチェア部屋に移動しました。自由に動けます。

 

 

 

Around noon, the staff, who is working for the disassemble-houses company, asked me to park their car at our yard. disassemble the old hut soon.

  お昼頃、解体業者の人が駐車場を使わせて欲しいとお願いしてきました。そのうち古い小屋を解体するようです。

 

 

 

I had lunch at Komatsu Restaurant. It takes me only 5 minutes by car.

  小松食堂で昼食でした。車で5分の食堂です。

 

 

 

The other constractor seemed to widen the width of a stream. Although it becomes clean, its depth becomes shallow. Its hard for me to sink my suction pump for swimming pool. Oh man!

  土木業者が小川の川幅を広げていました。キレイにはなりますが、浅くなります。つまりプールの吸水ポンプを沈めるのが難しくなります。おぉ・・・自分でそこだけ掘るか。

 

 

 

After the lecture, I picked Kaito up then watched passing trains together.

  講義の後、Kaitoマンのお迎えに行って、一緒に通過電車を見ました。

 

 

 

Following that we studied about trains then

  それから電車の勉強をして、

 

 

 

played with a ball at Japanes-style rooms.

  和室でボール遊びをしました。

No comments:

Post a Comment