Monday, July 26, 2021

26th Jul. Large Serving, Cleaning 大盛・掃除だぞ

Large Serving, Cleaning

26日 大盛・掃除だぞ

 

 

 

 


I removed dandelions,

  たんぽぽを取り除き、

 

 

 

drained the smaller swimming pool

  小さいプールを排水して、

 

 

 

then watered plants.

  植物に水をあげました。

 

 

 

Kaito played at the kids park then went to nursery school.

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで保育園に行きました。

 

 

 

I worked hard then ate lunch at my favorite restaurant Irimasu. I ordered large size.

  一生懸命働き、いります食堂で昼食でした。大盛を食べました。

 

 

 

After lunch, we learned how to use cleaning tools.

  昼食後、清掃用具の使い方を学びました。

 

 

 

After work, I played together with Kaito. Kaito learned how to throw and how to catch a ball.

  仕事の後、Kaitoマンと遊びました。Kaitoマンはボールの投げ方・捕り方を学びました。

No comments:

Post a Comment