Tuesday, July 27, 2021

27th Jul. The final day of 4 years old 4歳最終日だぞ

The final day of 4 years old

27日 4歳最終日だぞ

 

 

 

 


Kaito showed me his handmade sword.

  Kaitoマンは手作りの剣を見せてくれました。

 

 

 

We did routine duties as usual.

  いつも通りルーティンをこなしました。

 

 

 

I had a vaccination of corona virus.

  コロナのワクチンを接種しました。

 

 

 

After that I worked very hard.

  それから一生懸命働きました。

 

 

 

We played with a soft rugby ball.

  ソフトラグビーボールで遊びました。

 

 

 

It was the final day of 4 years old for Kaito so

  Kaitoマンにとって、4歳最後の日だったので、

 

 

 

he blew out 4-shaped candle.  

  4の形のろうそくを吹き消しました。

No comments:

Post a Comment