Monday, July 5, 2021

5th Jul. Jogging Along Sky Park スカイパーク沿いをジョギングだぞ

Jogging Along Sky Park

日 スカイパーク沿いをジョギングだぞ

 

 

 

 



I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

weeded grass.

  草取りをしました。

 

 

 

Kaito bounced on the trampoline,

  Kaitoマンはトランポリンで弾んで、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We started making products again. Happily we sold out all products at the sale.

  また製品を作り始めました。幸いにも全ての製品が完売しました!

 

 

 

After work, I visited Sky Park then jogged 6.5 miles along the park because I have a complete medical checkup tomorrow.

  仕事の後、スカイパーク沿いを10km走りました。明日人間ドックだからです。

No comments:

Post a Comment