Tuesday, July 20, 2021

20th Jul. Beetle カブトムシだぞ

Beetle

20日 カブトムシだぞ

 

 

 



I did routine duties as usual.

  いつも通りルーチンをこなしました。

 

 

 

Kaito played at the kids park,

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then

  2本の通勤電車にバイバイを言って、

 

 

 

went to nursery school. They had a birthday party for kids who were born in July. Oh its Kaito.

  保育園に行きました。7月生まれの誕生日会をやったようです。おぉKaitoマンです!

 

 

 

We made a fan at school.

  学校でうちわを作りました。

 

 

 

One of teachers caught a lot of beetles and gave some of them. I received 3 beetles and brought them back home.

  一人の先生がたくさんカブトムシを捕まえいくつかくれました。Torojiro先生は3匹受け取り家に持ち帰りました。

 

 

 

Kaito seems to be interested in beetles.

  Kaitoマンはカブトムシに興味をもっているようです。

No comments:

Post a Comment