Saturday, July 10, 2021

10th Jul. 10 Minutes Whack-A-Mole 10分間もぐら叩きだぞ

10 Minutes Whack-A-Mole

10日 10分間もぐら叩きだぞ

 

 

 

 


I jogged to Enrei mountain pass in the morning.

  朝塩嶺峠まで走りました。




Lately I couldnt see Mt. Fuji from the observation deck.

  最近展望台から富士山が見えません。

 

 

 

 

On the way back, I jogged along the Nakasendo Highway.

  帰りは旧中山道沿いに走りました。

 

 

 

 

 

Kaito played with blocks and marbles.

  Kaitoマンはブロックとビー玉で遊びました。

GOPR0703 10 Jul. 2021 Playing with blocks and marbles

https://youtu.be/x3sk6NXs8RM

 

 

 

I made 4 YAMANEKO dolls.

  4体の山ネコを作りました。

 

 

 

Todays lunch at the Chinese restaurant, Shinmo.

  中華料理、Shinmoでの昼食

 

 

 

Suddenly I received a call from MAZDA car dealer. I forgot that CX-5 was supposed to take a periodical inspection. Luckily we were very close to MAZDA so I dropped Kaito and Tamami at AEON mall then visited the dealer.

  突然MATUDAさんから電話がかかってきました。CX-5が定期点検だったのを忘れていました。幸いお店の近くにいたのでKaitoマンとTamamiさんをイオンモールに降ろしてディーラーさんへ行きました。

 

 

 

Kaito played 3 games.

  Kaitoマンは3つのゲームをしました。

 

 

 

This Whack-A-Mole game is crazy. It costs only US$1, but the game continues 10 times. It takes us more than 10 minutes to finish the game. We were exhausted.

  このもぐら叩きゲームはいかれております!たった100円ですが、10回程続いてゲーム終了まで10分以上かかります。すごく疲れました・・・。

GOPR0704-1 10 Jul. 2021 AEON Mall, Hard Whack-A-Mole, 10 minutes fight

https://youtu.be/suF-RoW2Tqs

GOPR0704-2 10 Jul. 2021 AEON Mall, Hard Whack-A-Mole, 10 minutes fight

https://youtu.be/EGM9Dgo3D3g

 

 

 

 

This ball game seems to be difficult for Kaito.

  このボールゲームはKaitoマンには難しいようです。

GOPR0705 10 Jul. 2021 AEON Mall, Ball Game

https://youtu.be/meewgPd-kL8

 

 

 

After that I took CX-5 at the dealer then

  それからCX-5を迎えて、

 

 

 

enjoyed shopping.

  買い物を楽しみました。

 

 

 

I found some honey combs at a carport so I removed them.

  カーポートにいくつかハチの巣を見つけたので取り除きました。ハチ達よ、どんなに高くに巣を作っても無駄だよ。こちらには長年ハチの巣除去主任として裏公務をこなしてきた経験と実績があるからねぇ~(笑) ちなみに脚立と特殊装置を使うと7、8mまでは対応でき、それ以上の高さは一般住宅ではありませんからね~。

 

 

 

This is a bitter melon at our garden.

  我が家のゴーヤです。

No comments:

Post a Comment