Wednesday, July 28, 2021

28th Jul. Birthday 誕生日だぞ

Birthday

28日 誕生日だぞ

 

 

 

 


Kaito went downstairs by himself. It was Kaitos 5th birthday. 5 years ago today Kaito was born.

  Kaitoマンは一人で1階に降りました。今日はKaitoマンの5歳の誕生日でした。

https://torojiro2.blogspot.com/2016/07/28th-jul-birth.html

 

 

 

 

We played at the kids park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

watched two commuter trains then Kaito went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、Kaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

Todays lunch.

  今日の昼食

 

 

 

I checked details about the lecture tomorrow on the Internet.

  ネットで明日の講義の詳細をチェックしました。

 

 

 

I picked Kaito up then

  Kaitoマンをお迎えに行って、

 

 

 

played with a ball at a balcony.

  バルコニーでボール遊びしました。

 

 

 

Lately Kaito likes a maze.

  最近Kaitoマンは迷路が好きです。

 

 

 

Kaito received birthday gifts from us.

  Kaitoマンはプレゼントを受け取りました。

 

 


 

His birthday gifts were books of trains, animals and so on.

  プレゼントは電車・動物などの本です。

 

 

 

He blew out 5-shaped candle and

  Kaitoマンは5のろうそくを消して、

 

 

 

blew out 10-shaped candle. Why?? Anyway Happy Birthday Kaito!

  10のろうそくを消しました。なんで??(笑) とにかく、Kaitoマン誕生日おめでとう!

No comments:

Post a Comment