Monday, March 9, 2020

9th Mar. Two Houses 2軒の家だぞ

Two Houses
日 2軒の家だぞ








On the way to nursery school, Kaito watched Disenys World of English DVD.
  保育園の行き道でKaitoマンはDWEのDVDを見ました。




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。




We made Romen, special product in Ina District.
  伊那地方名物のローメンを作りました。


 
It was delicious.
  おいしかったです。




On the way back, I visited one huge house then
  帰りに1軒のデカイ家を訪れ、
9 Mar. 2020 Huge House
https://youtu.be/LMtMj7V5HjA




We met up at another big house.
  2軒目の大きい家で集合しました。




It was also very beautiful house.
  そこもまたきれいな家でした。


 
Kaito played together with Ted bear.
  Kaitoマンはテッドくまちゃんと遊びました。

No comments:

Post a Comment