Wednesday, March 4, 2020

4th Mar. Dumpling 餃子だぞ

Dumpling
日 餃子だぞ








We played with balls in the morning.
  朝、ボールで遊びました。



On the way to Tamamis parents house, we waved hands to the freight train and commuter train.
 実家への行き道に、貨物電車と通勤電車に手を振りました。



Kaito goes for a walk with grandfather around the house.
  Kaitoマンはじいじと一緒に家の周りを散歩します。



We made a steamed dumpling. We have no school lunch and we cannot eat out everyday because it costs a lot.
  餃子を作りました。給食がないのと、高くつくので毎日外食はできません。


 
Of course we are working eagerly.
  もちろん一生懸命働いています。



After work, I picked Kaito up at Tamamis parents house.
  仕事の後、Kaitoマンを実家へお迎えに行きました。



On the way back, we shopped at SEIYU.
  帰りにセイユ-で買い物をしました。



Kaito got the scissors-paper-rock toy.
  じゃんけんのおもちゃを手に入れました。


 
Kaito hasnt played with the dinosaur roller coaster.
  久しぶりに恐竜コースターで遊びました。

No comments:

Post a Comment