Wednesday, March 18, 2020

18th Mar. Small Farewell Party 小さい送別会だぞ

Small Farewell Party
18日 小さい送別会だぞ







 
Kaito was sitting on my handmade rocking chair with Ted bear.
  Kaitoマンはくまちゃんと一緒に手作りロッキングチェアに座っていました。


 
We saw Tamami off then
  Tamamiさんを見送って、



played at the kids park. Kaito likes to swing backward.
  キッズパークで遊びました。Kaitoマンは後ろ向きにブランコをするのが好きです。



On the way to nursery school, Kaito watches DWE DVD.
  保育園の行き道にKaitoマンはDEWを見ます。



We waved hands to two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の電車に手を振りました。



Due to the corona virus, we are not allowed to have a party with a lot of people so we had farewell party with 10 people, with teachers in charge of the 2nd grade of high school age.
  コロナのせいで、大きな会合を持てないので、2学年のお別れ会をしました。




On the way back from school, we watched commuter trains, Azusa and Blur Thunder. Kaito was pleased.
  学校からの帰りに通勤電車、あずさ、ブルーサンダーを見ました。Kaitoマンは喜びました。

20200318_181425 Azusa

20200318_182039 Blue Thunder




We watched Anpanman DVD before dinner. Kaito looks like Anpanman.
  夕食前にアンパンマンDVDを見ました。Kaitoマンはアンパンマンに似ています。

No comments:

Post a Comment