Tuesday, March 24, 2020

24th Mar. Hurray バンザイだぞ

Hurray
24日 バンザイだぞ











We had a slight snowfall in the morning.

  朝、少し雪が降りました。




Kaito woke up and came downstairs with Ted bear.
  Kaitoマンは起きて、テッドくまさんと一緒に降りてきました。




We visited our favorite restaurant Irimasu and ordered this menu with garlic sauce.
  お気に入りの食堂いりますに行き、豚ばらジュージュー焼き定食をニンニクソースで注文しました。




Of course I worked very hard as well today.
  もちろん今日もまた一生懸命働きました。




In the evening, I visited this restaurant SS Restaurant for the first time.
  夕方初めてSS食堂に行きました。




Kaito was watching a quiz show. When he heard the sound of the right answer, he shouted Hurray!
  Kaitoマンはクイズ番組を見ていて、正解の音が聞こえると「バンザーイ」と言いました。

No comments:

Post a Comment