Thursday, March 19, 2020

19th Mar. Handmade Toy 手作り玩具だぞ

Handmade Toy
19日 手作り玩具だぞ








Kaito played at the kids park then
  Kaitoマンはキッズパークで遊んで


 
saw Tamami off in the morning.
  Tamamiさんを見送りました。




After we watched Disenys World of English,
  DWEを見て、




we waved hands to two commuter trains then went to nursery school.
  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。



 
We had a farewell party for the teachers who is in charge of High School.
  高等部の先生の送別会を行いました。



 
Todays lunch at my aquaintances buckwhat noodles restaurant.
  知り合いのそば屋での昼食




Kaito brought back his work and toys from his nursery school.
  Kaitoマンは作品や玩具を保育園から持って帰ってきました。




Kaito watched DWE.
  KaitoマンはDWEを見ました。




He played with my handmade tops then
  手作りコマで遊んで、




asked Ted bear to spin it but Ted couldnt make it, haha
  テッドくまさんにコマを回すように言いましたが、テッドくまさんは出来ませんでした(笑)

No comments:

Post a Comment