Monday, March 16, 2020

16th Mar. Together with Ted Bear テッドくまさんと一緒だぞ

Together with Ted Bear
16日 テッドくまさんと一緒だぞ








Kaito rode on an Anpanman scooter with Ted bear.
  Kaitoマンはテッドくまさんと一緒にアンパンマンスクーターに乗りました。


 
Kaito saw Tamami off then
  Tamamiさんと見送って、




walked and played around the kids park.
  キッズパーク周辺で歩いたり遊んだりしました。




We saw two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。



 
We had a graduation ceremony today. Due to corona virus, the ceremony was shortened.
  卒業式がありました。コロナのせいで短縮されました。




We made fried noodles.
  焼きそばを作りました。




We saw our graduates out.
  卒業生を見送りました。


 
I worked hard.
  一生懸命働きました。




After work, I picked Kaito up then watched trains near his nursery school.
  仕事の後、Kaitoマンの迎えに行って、保育園近くで電車を見ました。




Kaito watched Anpanman DVD and
  KaitoマンはアンパンマンDVDを見て




read Shimajirou books.
  しまじろうの本を読みました。




Kaito and Ted bear lay down on the floor together then
  Kaitoマンとテッドくまさんは一緒に寝そべって





Tamami brushed their teeth.
  Tamamiさんは彼らの歯を磨きました。

No comments:

Post a Comment