Friday, March 27, 2020

27th Mar. Hotel Shouhou ホテル翔峰だぞ

Hotel Shouhou
27日 ホテル翔峰だぞ








We checked sunrise around the huge house.
  デカイ家付近の日の出をチェックしました。



We visited AEON mall then played at Kaitos favorite toy trains courner.
  イオンモールに行って、Kaitoマンお気に入りの電車コーナーで遊びました。


 
Todays lunch
  今日の昼食



There is a donut on his clothes.
  Kaitoマンの服にドーナツが!



We enjoyed shopping and I found the snack that I thought we can buy it only in Osaka.
  買い物を楽しんで・・・大阪でしか買えないと思っていた島田のラムネを見つけてしまいました・・・。



Around 3 PM, we visited Hotel Shouhou.
  3時頃、ホテル翔峰へ行きました。




Kaito likes to ride on luggage carrier.
  Kaitoマンは荷物キャリアに乗るのが好きです。まぁ乗るわな




We had a luxurious time and delicious dinner.
  贅沢な時間を過ごし、おいしい夕食を食べました。





Following that we took a hot spring bath. Kaito likes the temperature of  little too hot 
  その後、温泉に行きました。Kaitoマンは熱いお湯が好きなのです。お年寄りです。





I didnt take this massage many times because I bought it last year at last.
  マッサージベッドを何回も使いませんでした。なぜなら、去年ついに買ったからです。

No comments:

Post a Comment