Thursday, March 12, 2020

12th Mar. Two Freight Trains 2本の貨物列車だぞ

Two Freight Trains
12日 2本の貨物列車だぞ








Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんと見送って




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。




Lately Kaito watches Disneys World of English DVD on the way to his nursery school.
  最近Kaitoマンは保育園の途中にDWEのDVDを見ます。




We waved hands to two commuter trains.
  2本の通勤電車に手を振りました。




On the way to my school, I watched the freight train.
  学校への行き道で、いつもの貨物電車を見ました。




We made grilled slices of meat.
  焼肉をしました。ジュージューです。




I checked the huge house located near Kaitos nursery school then picked him up.
  Kaitoマンの保育園近くのデカイ家を確認して、Kaitoマンの迎えに行きました。




We watched Blue Thunder freight train.
  貨物列車のブルーサンダーを見ました。




Kaito really likes to take medicine.
  Kaitoマンは薬を飲むのが大好きです。

No comments:

Post a Comment