Tuesday, March 3, 2020

3rd Mar. Okonomi-yaki お好み焼きだぞ

Okonomi-yaki
日 お好み焼きだぞ




Kaito watched TV in the morning.
  Kaitoマンはテレビを見ました。




On the way to Tamamis parents house, we saw the freight train off.
  Tamamiさんの実家へ行く途中、貨物列車を見送りました。




We made Okonomi-yaki, a meat and vegetable pancake.
  お好み焼きを作りました。




Of course it was delicious.
  もちろんおいしかったです。




I served some to my colleagues.
  同僚の先生たちに提供しました。




On the way back from Tamamis parents house, we watched the limited express Azusa.
  実家からの帰り道に特急あずさを見ました。




Kaito watched Anpanman Ski DVD.
  KaitoマンはアンパンマンのスキーDVDを見ました。




He is very good at taking medicine.
  薬を飲むのがとても上手です。




No comments:

Post a Comment