Thursday, March 5, 2020

5th Mar. Grilled slices of meat 焼肉だぞ

Grilled slices of meat
日 焼肉だぞ



Kaito saw Tamami off in the morning.
  Kaitoマンは朝Tamamiさんを見送りました。




Kaito hasnt waved hands to trains for 1 week in front of his nursery school because he had the flu.
  Kaitoマンは久しぶりに保育園の前で電車に手を振りました。インフルでしたので・・・




























I put the completion stamp on their school report.
  家庭通知に修了印を押しました。





We had luxurious lunch.
  豪華な昼食を食べました。


 
Grilled slices of meat set. This is the imitation of the menu of my favorite restaurant Irimasu
  焼肉定食です。お気に入りの「いります食堂」の看板メニューのコピーです。




On the way back, I picked Kaito up at his nursery school then watched the freight train Blue Thunder
  帰りにKaitoマンを保育園にお迎えに行き、貨物列車のブルーサンダーを見ました。





No comments:

Post a Comment