Tuesday, March 17, 2020

17th Mar. Buckwheat Noodles 蕎麦だぞ

Buckwheat Noodles
17日 蕎麦だぞ








Kaito prepared for nursery school with sitting my handmade rocking chair.
  Kaitoマンはロッキングチェアに座りながら保育園の準備をしました。




He saw Tamami off and played at the kids park as usual.
  いつも通りTamamiさんを見送り、キッズパークで遊びました。


 
We watched two commuter trains.
  2本の通勤電車を見ました。




We have a lot of meetings from now.
  たくさんの会議があります。




We visited the traditional buckwheat noodles restaurant with my colleagues.
  伝統的なそば屋に同僚の先生と行きました。




Id like to live in the traditional house but I have no chance and connection and .
  伝統古民家に住みたいのですが、機会もコネクションもありません。






I worked hard and cleaned our classroom.
  一生懸命働き、教室の掃除をしました。






After work, we watched the freight train Blue Thunder
  学校帰りにブルーサンダーを見ました。





Kaito set Ted bear on the rocking chair then
  Kaitoマンはテッドくまさんをロッキングチェアに座らせ、




watched DWE DVD,
  DWEのDVDを見て、




played with a ball.
  ボールで遊びました。

No comments:

Post a Comment