Saturday, March 28, 2020

28th Mar. 5th Anniversary 5周年だぞ

5th Anniversary
28日 5周年だぞ








I took a hot spring bath in the early morning.
  早朝、温泉に入りました。


 
We went downstairs to
  下の階へ



delicious breakfast.
  おいしい朝食のために降りていきました。



Kaito watched DWE DVD with watching
  KaitoマンはDWEのDVDを


 
the beautiful scnery.
  キレイな景色を見ながら観ました。




We checked out around 10 PM. We stay at the Shouhou Hotel every year on this date, our wedding anniversary.
  10時頃、チェックアウトしました。毎年結婚記念日にはホテル翔峰に泊まります。




Kaito plays at the wooden ball pool every time.
  Kaitoマンは毎回この木製ボールプールで遊びます。

20200328_103531 Hotel Shouhou Ball Pool.
https://youtu.be/AvhJFY19gEE





 
On the way back, we enjoyed shopping and
  帰りに買い物を楽しんで、




watching trains.
  電車を見ました。





Thanks to the meal coupon, we could eat luxurious lunch at low price.
  クーポンで豪華な昼食を安く食べられました。





Kaito is interested in dogs, cats and fish.
  Kaitoマンは、ワンワン、ニャンニャン、おさかなさんに興味があります。




Kaito placed his collections Anpanman chocolates together with Ted bear.
  Kaitoマンはテッドくまさんと一緒にコレクションのアンパンマンぺろぺろキャンディーを並べて置きました。





We watched new English DVD for kids.
  子ども用英語DVDを観ました。

No comments:

Post a Comment