Wednesday, March 11, 2020

11th Mar. Bumpy Slope Training コブトレだぞ

Bumpy Slope Training
11日 コブトレだぞ








When Kaito wakes up, he always goes downstairs with Ted bear.
  Kaitoマンは起きた時、テッドくまさんと一緒に1階へ降ります。




Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。




After I dropped Kaito off at his nursery school,
  Kaitoマンを保育園で降ろした後、 




I visited Kashimayari Ski Field with on of Young Teachers Association Members. They had a little snowfall this season.
  青年部メンバーと鹿島槍へ行きました。雪不足です。





Todays purpose is improving our ski skill of bumpy slope so we mostly went on bump all day long.
  今日も目的はコブ技術向上なので、1日中ほぼコブを滑りました。


 
Todays lunch.
  今日の昼食


 
We skied until all chair lifts finished working. We improved our ski skill on bumpy slope.
  全部のリフトが停止するまで滑りました。コブが上手になりました。




Kaito got another 2 Anpanman chocolates then
  Kaitoマンは新たに2つのアンパンマンぺろぺろキャンディーを手に入れ、




placed his collections on the table.
  テーブル上にコレクションを並べました。




We watched ski DVD of bumpy slope. Maybe soon, Kaito starts bumpy slope practice.
  「コブは楽しい」のDVDを見ました。多分そのうちKaitoマンはコブ斜面練習を始めます。

No comments:

Post a Comment