Friday, March 13, 2020

13th Mar. Tidy up drawers, Stir-Fried Vegetables掃除・野菜炒めだぞ

Tidy up drawers, Stir-Fried Vegetables
13日 掃除・野菜炒めだぞ








Kaito using the handmade mask.
  Kaitoマンは手作りマスクを使っています。





Kaito saw Tamami off in the morning.
  Kaitoマンは朝Tamamiさんを見送りました。





He played at the kids park then
  キッズパークで遊んで、





watched two commuter trains.
  2本の通勤電車を見送りました。





We tidied up drawers.
  引き出しの整理整頓をしました。





We made a stir-fried vegetables. It tasted very good.
  野菜炒めを作りました。とてもおいしかったです。


 
We are preparing for the graduation ceremony though my students are not allowed to come to school.
  生徒たちは学校に来られませんが、卒業式の準備をしています。





We watched the freight train Blue Thunder on the way back from Kaitos nursery school.
  Kaitoマンの保育園からの帰りに貨物列車のブルーサンダーを見ました。
20200313_181320 Blue Thunder
https://youtu.be/0p7tCztmPLw





Kaito watched Anpanman DVD and saw the horrible character Black Roll Panna
  KaitoマンはアンパンマンDVDを見て、怖いキャラクター「ブラックロールパンナ」を見ました。ロールパンナお姉ちゃんの時は優しいのに・・・





Finally he rode on an Anpanman scooter.
  最後にアンパンマンスクーターに乗りました。

No comments:

Post a Comment