Tuesday, March 10, 2020

10th Mar. Salmon 鮭だぞ

Salmon
10日 だぞ






Kaito saw Tamami off in the morning.
  Kaitoマンは朝Tamamiさんを見送りました。



Kaito can swing it by himself.
  Kaitoマンはブランコを自分で揺すれます。



We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。


 
We made stir-fried vegetables with a salmon.
  鮭を交えて野菜を炒めました。



Of course we added a lot of garlic. We love garlic.
  もちろんたくさんのニンニクを入れました。皆ニンニク好きです。



After school, Mr. Kamikura called on me then we added rubber to toe bottom of my handmade stool for school bus.
  放課後、木工職人のKamikuraさんが来て、手作りバス踏み台の底にゴムを付けました。



Following that we visited Kappa Sushi then ordered All-You-Can-Eat course.
  その後、かっぱ寿司へ行き、食べ放題を頼みました。



We ate more than 50 plates including a lot of my favorite salmon plates.
  好物の鮭をたくさん含む50皿以上を食べました。



Kaito played with Ted bear.
  Kaitoマンはテッドくまさんと遊びました。

No comments:

Post a Comment