Wednesday, March 25, 2020

25th Mar. Decoration 飾り付けだぞ

Decoration
25日 飾り付けだぞ





Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at the kids park as usual.
  いつも通りキッズパークで遊びました。




On the way to Tamamis parents house, we watched the freight train and commuter train. Kaito waved his hand.
  Tamamiさんの実家への行き道に貨物電車と通勤電車を見ました。Kaitoマンは手を振りました。


 
Since his nursery school finished this school year so I left Kaito to Tamamis parents.
  Kaitoマンの保育園が今年度終わりになったので、Tamamiさんの実家に預けました。






I put up decorations in my classroom for the new school year.
  来年度に向けてクラスの飾り付けをしました。




 
Todays lunch.
  今日の昼食




 
We prepared our flower bed.
  花壇を整備しました。


 

On the way back from Tamamis parents house, we watched the limited express Azusa.
  実家からの帰り道に特急あずさを見ました。




Kaito likes to clap hands with watching DWE DVD.
  KaitoマンはDWEのDVDを見ながら手をたたくのが好きです。

No comments:

Post a Comment