Friday, January 26, 2024

26th Jan. Another Place, Stick out of parking lot 別の場所・はみ出すぞ

Another Place, Stick out of parking lot

1月26日 別の場所・はみ出すぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site,

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the usual meeting place and

  いつもの集合場所までダッシュで行き、

 

 

 

continued walking with me to another meeting place he usually meets up with Hiiro.

  いつもHiiro君と会う別の集合場所までTorojiro先生と歩いていきました。

 

 

 

They met there then went to school. I saw them off at the place.

  集合して、学校へ行きました。彼らをそこで見送りました。

 

 

 

Ichina woke up, raised Shiratama san, saw me off,

  Tina姫は起きて、しらたまさんを挙げて、Torojiro先生を見送って、

 

 

 

changed clothes then ate breakfast.

  着替えをして、朝食を食べました。

 

 

 

We had an entrance exam of our section today.

  今日は部の入学試験のような体験がありました。

 

 

 

On the way back, I visited my usual clinic by HIACE for the first time.

  帰りにいつもの整骨院に初めてハイエースで行きました。

 

 

 

HIACE is always sticking out of parking lots.

  ハイエースはいつも駐車場からはみ出しています。スーパーロングタイプなので、普通のハイエースより60cm長いため、しっかり停めてもその分ははみ出ます・・・()

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Doraemon at Osaka Station,

  大阪駅でドラえもんを見て、

 

 

 

read books then went to bed.

  本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment