Friday, March 8, 2024

8th Mar. Cupcake カップケーキだぞ

Cupcake

3月8日 カップケーキだぞ


 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowman and watered plants then

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

parked HIACE at the place, where I see Kaito off every morning, because I had a school bus duty so needed to leave here immediately after I saw him off.

  いつもKaitoマンを見送る場所にハイエースを駐車しました。スクールバス当番で、見送ってすぐ出発しなければならなかったからです。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast with the funny expression,

  Kaitoマンは起きて、おもろい顔で朝食を食べ、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual then went to school.

  いつも通りに見送って、学校に行きました。

 

 

 

After that, Ichina woke up, ate breakfast then

  その後、Tina姫は起きて、朝食を食べて、

 

 

 

made cupcakes with Tamami. You did it!

  Tamamiさんとカップケーキを作りました。良くできました!

 

 

 

I enjoyed circuit training with my students then

  サーキットトレーニングを生徒たちと楽しんで、

 

 

 

had my final bus duty after school.

  放課後、最後のスクールバス当番をしました。

 

 

 

This step for this bus was made by me maybe about 5 years ago.  

  このバス用ステップはTorojiro先生が多分5年ほど前に作りました。

 

 

 

On the way back home, I bought kerosene.

  帰りに灯油を買いました。

 

 

 

I managed to say “Good night” to Ichina and Kaito then

  何とかTina姫とKaitoマンに「おやすみ」を言えて、

 

 

 

I ate dinner and the cupcake, Ichina made, alone. It was yummy.

  一人で夕食をTina姫が作ったカップケーキを食べました。おいしかったです!

No comments:

Post a Comment