Wednesday, March 13, 2024

13th Mar. Big Snowman, Map of ski field, Jelly 大きな雪だるさん・スキー場の地図・ゼリーだぞ

Big Snowman, Map of ski field, Jelly

3月13日 大きな雪だるさん・スキー場の地図・ゼリーだぞ

 

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowmen and watered plants then

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

shoveled snow at a yard, road to the meeting place and balcony because it snowed a lot.

  庭、集合場所までの道、バルコニーの雪かきをしました。たくさん雪が降ったからです。

 

 

 

Kaito checked the map of the ski field, ate breakfast then

  Kaitoマンはスキー場の地図を見て、

 

 

 

walked to the meeting place on deep snow.

  集合場所まで深い雪の上を行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

I made the big snowman for Ichina. I hope she will be glad to see it.

  Tina姫の為に大きな雪だるさんを作りました。喜んでくれたらいいです。

 

 

 

Ichina woke up after I left home then stayed home almost all day long because it snowed a lot.

  Tina姫はTorojiro先生が出発してから起きて、ほぼ1日中家にいました。雪がたくさん降ったからです。

 

 

 

I enjoyed aerobics with my students.

  生徒たちとエアロビを楽しみました。

 

 

 

After school, Kaito drew the map of his Happo-one ski field with Tamami,

  学校の後、KaitoマンはTamamiさんとお気に入りの八方尾根スキー場の地図を描き、

 

 

 

played with Ichna and Sayaka,

  Tina姫、さやかさんと遊び、

 

 

 

made jelly for White Day tomorrow,

  明日のホワイトデーの為にゼリーを作り、

 

 

 

played on the snow with Ichina.

  Tina姫と雪の上で遊びました。

 

 

 

I came back late because I’m very busy at the end of school year. I managed to meet my family before they went to bed.

  年度末なので忙しく、家に遅く帰りました。家族が眠る前に何とか会えました。

 

 

 

I ate dinner and their handmade jelly alone.

  夕食と手作りゼリーを食べました。

No comments:

Post a Comment