Wednesday, March 6, 2024

6th Mar. Handmade Chocolate 手作りチョコだぞ

Handmade Chocolate

3月6日 手作りチョコだぞ

 

 


 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

shoveled snow.

  雪かきをしました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast then

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to school on the snowy road.

  雪道を学校まで歩いて行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up, saw me off then ate breakfast.

  Tina姫は起きて、Torojiro先生を見送って、朝食を食べました。

 

 

 

When I left home, I made the new snowman. Ichina was pleased.

  家を出る時、新たに雪だるさんを作りました。Tina姫は喜びました。

 

 

 

Ichina ate lunch then

  Tina姫は昼食を食べて、

 

 

 

made chocolate with Tamami.

  Tamamiさんとチョコレートを作りました。

 

 

 

After Kaito came back home, they played with each other at a living room.

  Kaitoマンが帰ってきてからは、居間で一緒に遊びました。

 

 

 

I was very busy all day long so I didn’t have time to take a photo. I tidied up my locker.

  一日中忙しくて写真を撮れませんでした。自分のロッカーをきれいにしました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was watching Anpanman and

  家に帰った時、Tina姫はアンパンマンを見ていて、

 

 

 

Kaito showed me his jump rope, two times turn.

  Kaitoマンは2重跳びを見せてくれました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC then went to bed.

  タブレットを見て寝ました。


No comments:

Post a Comment