Monday, March 18, 2024

18th Mar. Open the lid, Play on the ground 蓋を開ける・庭でだぞ

Open the lid, Play on the ground

3月18日 蓋を開ける・庭でだぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowmen and watered plants.

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて行って、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina succeeded to open the lid by herself.

  Tina姫は一人で蓋を開けることに成功しました!

 

 

 

I have a lot of things to do by 22 March, the last day of this school.

  3月22日、この学校最終日までにやることがたくさんあります。

 

 

 

We prepared for the entrance ceremony, though I won’t be there.

  Torojiro先生はいませんが、入学式準備をしました。

 

 

 

Because they are on spring break, Kazuma and Sayaka visited our house, played inside and

  春休み中なので、Kazuma君とSayakaさんが遊びに来て、室内で遊び、

 

 

 


played outside.

  外で遊びました。

 

 

 

I came back home late, managed to say good night to my family then

  遅くに帰宅して、何とか家族におやすみを言って、

 

 

 

ate dinner alone.

  夕食を一人で食べました。

No comments:

Post a Comment