Friday, March 29, 2024

29th Mar. Driver's License, Hotel Shouhou, 9th Anniversary 運転免許・ホテル翔峰・9周年だぞ

Driver's License, Hotel Shouhou, 9th Anniversary

3月29日 運転免許・ホテル翔峰・9周年だぞ

 

 


checked security cameras, swimming pools, snowmen and watered plants then

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then ate breakfast.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べました。

 

 

 

At 8 AM, I visited the clinic then I maintained my body.

  8時に整骨院で体のメンテナンスをしました。

 

 

 

After that, I visited the main police office then renewed driver’s license.

  その後、塩尻警察を訪れ、運転免許更新をしました。

 

 

 

On the way back, I bought kerosene and notebook.

  帰りに灯油とノートを買いました。

 

 

 

Ichina played with dinosaur roller coaster,

  Tina姫は恐竜コースターで遊んで、

 

 

 

played with Kaito at Japanese-style rooms,

  和室でKaitoマン兄さんと遊んで、

 

 

 

watched Anpanman at Osaka Station and

  アンパンマンを大阪駅で見て、

 

 

 

Kaito checked Hakuba are ski fields,

  Kaitoマンは白馬エリアのスキー場を確認して、

 

 

 

played together at the kids’ park then

  キッズパークで一緒に遊んで、

 

 

 

moved to Matsumoto city center.

  松本市街地へ行きました。

 

 

 

Ichina bought Anpanman speaking picture book at Second Street and bought its battery at AEON.

  Tina姫はアンパンマンの話す絵本をセカストで買い、その電池をイオンで買いました。

 

 

 

Around 4:30, we arrived at Shouhou Hotel and met up with grandparents.

  4時半頃、翔峰ホテルについて、じいじばあばと会いました。

 

 

 

We checked into the hotel, took luxurious spa,

  チェックインして、豪華な温泉に入り、

 

 

 

moved to the room to eat then

  食事部屋に移動して、

 

 

 

had our 9th wedding anniversary, Ichina’s nursery school admission, Kaito (promotion to the 2nd grade), Tamami (return to work) and my (transferred to the next school) new start party.

  結婚式9周年、Tina姫の保育園入園、Kaitoマン2年生進級、Tamamiさん仕事復帰、Torojiro先生異動のパーティーをしました。新たなスタートです。

 

 

 

We had a precious time with delicious dinner.

  おいしい夕食で素晴らしい時間を過ごしました。

 

 

 

After another spa time,

  もう一回の温泉時間の後、

 

 

 

we had time to eat sweets then went to bed.

  スイーツタイムを楽しんで寝ました。

No comments:

Post a Comment