Friday, March 1, 2024

1st Mar. Horse, Snowman 馬・雪だるさんだぞ

Horse, Snowman

3月1日 馬・雪だるさんだぞ

 

 





I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

shoveled snow.

  雪かきをしました。

 

 

 

Ichina woke up earlier than usual, played at a living room with Kaito then

  Tina姫はいつもより早くに起きて、Kaitoマンと居間で遊んで、

 

 

 

rode on him like a horse.

  お馬さんのようにKaitoマン兄さんの上に乗りました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Tamami took Kaito to his school because due to heavy snowfall, the school zone was covered with snow.

  TamamiさんがKaitoマンを学校に連れて行きました。大雪で道が雪に覆われているのです。

 

 

 

After that, Ichina played with snowman. She likes it!

  その後、Tina姫は雪だるさんと遊びました。雪だるさんが大好きです!

 

 

 

I did aerobics with my students,

  生徒たちとエアロビをして、

 

 

 

worked hard for report card then

  通知表のため、たくさん働き、

 

 

 

went to a chiropractor to do body maintenance.

  体の調整で整体に行きました。

 

 

 

We ate dinner,

  夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC, read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment