Friday, March 22, 2024

22nd Mar. Last Day, Surgery Appointment 最終日・手術の予約だぞ

Last Day, Surgery Appointment

3月22日 最終日・手術の予約だぞ

 

 



I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowmen and watered plants.

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

mopped the rooms,

  部屋をモップがけして、

 

 

 

went out for shopping with Tamami then bought souvenir for Osaka. We are going to Osaka the day after tomorrow.

  Tamamiさんと買い物に出て、大阪用のお土産を買いました。明後日大阪に行きます。

 

 

 

Around 9 AM, I visited the hospital then

  9時頃、病院に行って、

 

 

 

made an appointment for surgery of my finger. They will cut it on 28 March next week. It has not healed naturally for more than 9 months…

  手術の予約をしました。3月28日に切除します。9か月間自然治癒しませんでした・・。

 

 

 

After the hospital, I ate Chinese noodles at Raizo Restaurant.

  病院の後、雷蔵でラーメンを食べました。

 

 

 

Following that, I went to my workplace, returned my name tag,

  それから職場に行って、名札を返して、

 

 

 

ate the cake with my colleagues,

  同僚の先生たちとケーキを食べて、

 

 

 

finished cleaning completely then left my school. Thank you very much for the past eight years.

  掃除を完璧に終わらせて、職場を後にしました。8年間お世話になりました。

 

 

 

I came back home late. They had already finished bath time.

  家に遅く帰りました。すでにお風呂を終えていました。

 

 

 

We moved to the bedroom together,

  一緒に寝室に移動して、

 

 

 

watched tablet PC then they went to bed.

  タブレットを見て、皆は寝ました。

No comments:

Post a Comment