Thursday, March 14, 2024

14th Mar. White Day ホワイトデーだぞ

White Day

3月14日 ホワイトデーだぞ

 

 



I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowmen and watered plants.

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up then gave “White Day” gift to Tamami and Ichina though Ichina was sleeping.

  KaitoマンはホワイトデーギフトをTamamiさんと、寝ていましたがTina姫に渡しました。

 

 

 

After breakfast, Kaito walked to the end of our site with breaking frozen puddles then

  朝食後、Kaitoマンは凍った水たまりを割りながら、敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。






Ichina woke up then saw me off.

  Tina姫は起きて、Torojiro先生を見送りました。


 

 

 

We had a meeting of 1st grade students then reviewed this school year.

  1年生の集会を開き、今年度を振り返りました。

 

 

 

Ichina visited her favorite bakery with Tamami and eat bread all they wanted.

  Tina姫はTamamiさんとお気に入りのパン屋に行き、思う存分パンを食べました。

 

 

 

Kaito came back home then gave White Day gift to Sayaka as a return of Valentine’s Day gift.

  Kaitoマンは家に帰って、Sayakaさんにバレンタインデーのお返しのホワイトデーギフトを渡しました。

 

 

 

When I came back home, they had already finished dinner.

  家に帰った時、家族はすでに夕食を食べ終えていました。

 

 

 

Kaito helped Ichina taking shower. He is very kind to Ichina.

  KaitoマンはTina姫がシャワーを浴びるのを手伝いました。優しい兄さんです。

 

 

 

We went upstairs together,

  一緒に上に上がって、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment