Tuesday, March 19, 2024

19th Mar. Green Onion, Thank you gift ネギ・お礼の品だぞ

Green Onion, Thank you gift

3月19日 ネギ・お礼の品だぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowmen and watered plants.

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast then they saw me off.

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、皆でTorojiro先生を見送ってくれました。

 

 

 

I worked very hard,

  とても忙しく働き、

 

 

 

ate lunch in my classroom,

  教室で昼食を食べて、

 

 

 

tidied my locker up,

  ロッカーを片付けて、

 

 

 

prepared shoe rack for the next school year.

  来年度に向けて、下駄箱を準備しました。

 

 

 

Ichina went shopping with Tamami and carried the green onion.

  Tina姫はTamamiさんと買い物に行き、ネギを運びました。

 

 

 

Tamami prepared the thanks gifts, that I give out to my colleagues. Thank you very much.

  TamamiさんはTorojiro先生が同僚の先生達に配るお礼の品を準備してくれました。助かります!

 

 

 

I came back home late then said good night to my family.

  遅くに家に帰り、家族におやすみを言いました。

No comments:

Post a Comment