Friday, March 15, 2024

15th Mar. Graduation Ceremony Preparation 卒業式準備だぞ

Graduation Ceremony Preparation

3月15日 卒業式準備だぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowmen and watered plants.

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

After I left home, Ichina woke up then ae breakfast.

  Torojiro先生が出発した後、Tina姫は起きて、朝食を食べました。

 

 

Following that, Ichina played at the kids' park with Kaito, Sayaka and Asuka after they finished school.

  Tina姫は、学校が終わったKaitoマン、Sayakaさん、Asukaさんとキッズパークで遊びました。






 

At my school, we cleaned our classroom,

  学校で、自分たちの教室をキレイにして、

 

 

 

had a closing ceremony of this school year then

  3学期終業式を行い、

 

 

 

prepared for graduation ceremony.

  卒業式準備をしました。

 

 

 

We came back home late, ate dinner alone,

  遅くに帰ってきて、一人で夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC then went to bed.

  タブレットを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment