Monday, March 4, 2024

4th Mar. Traces of peeling wax, Characters Hamburger Steak 剥がれたワックス・キャラクターハンバーグだぞ

Traces of peeling wax, Characters Hamburger Steak

3月4日 剥がれたワックス・キャラクターハンバーグだぞ

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito prepared for school and listened to my explanation about Kaito’s skis wax that

  Kaitoマンは学校準備をして、Kaitoマンのスキーワックスについての説明を聞きました。

 

 

 

only the inside is peeled off, compared with my skis. It means Kaito’s parallel turn technique is not enough. Kaito understood it!

  Torojiro先生のスキーに比べて内側だけワックスが剥がれています。それはKaitoマンのパラレルターンの技術がまだまだ十分でないということを意味します。Kaitoマンは理解しました。

 

 

 

Kaito walked to the end of our site with Tamami then

  Kaitoマンは敷地の端までTamamiさんと歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina saw me off then ate breakfast.

  Tina姫はTorojiro先生を見送って、朝食を食べました。

 

 

 

We enjoyed circuit training at P.E class.

  体育でサーキットトレーニングを楽しみました。

 

 

 

We ate these hamburger steaks. These are our school’s characters “Matsuyou man” and “Waruyou man”.

  ハンバーグを食べました。学校のキャラクター、まつようマンとわるようマンです。

 

 

 

Although I came back home late, I managed to meet my kids until they went to bed.

  帰宅が遅くなりましたが、何とか子どもたちが眠るまでに顔を合わせられました。

No comments:

Post a Comment