Thursday, March 21, 2024

21st Mar. Spend the same time 一緒に過ごすぞ

Spend the same time

3月21日 一緒に過ごすぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowmen and watered plants.

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast together,

  一緒に朝食を食べて、

 

 

 

played together at home,

  家で一緒に遊んで、

 

 

 

played outside together. Since Kaito is on spring break and Tamami is on maternity leave, they can spend the same time now.

  外で一緒に遊びました。Kaitoマンは春休み中で、Tamamiさんは育休中なので、今は一緒の時間を過ごせます。

 

 

 

I worked hard and

  忙しく働いて、

 

 

 

handed over my than you gift to my colleagues.

  同僚の先生たちにお礼の品を配りました。

 

 

 

I came back home late. They had just finished bath time.

  遅くに帰りました。ちょうどお風呂時間が終わったところでした。

 

 

 

We watched tablet PC then went to bed.

  タブレットを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment