Tuesday, March 5, 2024

5th Mar. Learn a lot, Play a lot たくさん学び、たくさん遊ぶぞ

Learn a lot, Play a lot

3月5日 たくさん学び、たくさん遊ぶぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up,

  Kaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully when I left for school.

  Torojiro先生が出発した時、Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

I enjoyed circuit training as usual.

  いつも通りサーキットトレーニングを楽しみました。

 

 

 

I have a great many things to do by the end of this school year.

  今学期末までにやることたくさんあります・・・。

 

 

 

Ichina and Kaito studied a lot then

  Tina姫とKaitoマンは居間とダイニングキッチンでたくさん勉強して、

 

 

 

played a lot at living room and dining kitchen.

  たくさん遊びました。

 

 

 

I came back home, said “Good night” to Kaito, watching tablet PC, and Ichina and Tamami reading picture book then

  家に帰って、タブレットを見ているKaitoマンと絵本を読んでいるTinaTamamiさんにおやすみを言って、

 

 

 

ate dinner a lone.

  一人で夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment