Wednesday, March 27, 2024

27th Mar. Osaka 4 大阪だぞ4

Osaka 4

3月27日 大阪だぞ4

 

 


 

Around 4 AM, I woke up, prepared for going back to Nagano then

  早朝4時頃、起きて、長野に戻る準備をして、

 

 

 

prepared HIACE. It’s very easy for me because I always wake up around 4 AM.

  ハイエースの準備をしました。自分にとっては余裕なことです。なぜならいつも4時頃には起きていますので()

 

 

 

We left my parents’ house at 5 AM then took the first break at somewhere (we forgot the name of the place) around 7:30 AM.

  5時に実家を出て、名前は忘れましたが、7時半に1回目の休憩を取りました。

 

 

 

After that, we took the second break at Enkyou Service Area at 9 AM.

  その後、9時に恵那峡SAで2回目の休憩をしました。

 

 

 

We got off highway at Nakatsugawa, ran down the road, visited the hospital around noon then had regular medical checkup.

  中津川で高速を降りて、下道を走り、12時頃病院に行って、定期健診を受けました。

 

 

 

Although it was mostly raining when we were in Osaka and Nara, The last day (we departed Osaka at 5 AM and came back to Nagano around noon) was sunny.

  大阪にいた時はだいたい雨でしたが、最終日(大阪5時発、長野昼着ですが・・・)は快晴でした()

 

 

 

Following that, we had lunch at GUSTO Restaurant. Ichina and Kaito like GUSTO very much.

  それからガストで昼食でした。Tina姫とKaitoマンはガストが大好きです。

 

 

 

We bought ice cream at Harashin supermarket then

  ハラシンでアイスを買って、

 

 

 

we came back home at 5:30 PM at last.

  5時半にやっと家に帰りました。

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools, snowmen and watered plants, though I checked them by security cameras while we were in Osaka as well.

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやりました。大阪にいる時も防犯カメラでチェックしていましたが()

 

 

 

After dinner, we checked our travel luggage, took a bath,

  夕食の後、旅行の荷物を確認して、お風呂に入って、

 

 

 

watched tablet PC, read picture books,

  タブレットを見て、絵本を読んで、

 

 

 

I prepared the garbage station then we went to bed at 9 PM. We fell asleep earlier because we were very tired.

  Torojiro先生はゴミステーションの準備をして9時に寝ました。とても疲れていたのですぐに眠りにつきました。

No comments:

Post a Comment