Thursday, February 2, 2023

2nd Feb. Good Balance バランスが良いぞ

Good Balance

2月2日 バランスが良いぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

shoveled snow again.

  また雪かきをしました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then went downstairs.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、下に降りました。

 

 

 

Ichina can walk with holding such a big box.

  Tina姫はこんなに大きな箱を持って歩けます。

 

 

 

Kaito ran around in a living room practiced cup and ball then

  Kaitoマンは居間を走り回って、けん玉練習をして、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Ichina tries to catch dried seaweed ,laver, box from her baby chair.

  Tina姫はベビーチェアから海苔の箱を取ろうとします。

 

 

 

Ichina tries to stand up on the table. She can keep balance well.

  Tina姫はテーブルの上で立とうとします。バランスを保つのが得意です。

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment