Friday, February 17, 2023

17th Feb. We Found Keys 鍵を見つけたぞ

We Found Keys

2月17日 鍵を見つけたぞ

 

 


After I dried clothes inside, I ate breakfast,

  室内に洗濯物を干した後、朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina was playing with the Anpanman toy and

  Tina姫はアンパンマンのおもちゃで遊んで、

 

 

 

Kaito was practicing cup and ball.

  Kaitoマンはけん玉練習をしていました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After work, I visited Kaito’s nursery school for a meeting.

  仕事の後、会議でKaitoマンの保育園を訪れました。

 

 

 

After the meeting, when we were playing at our yard, Kaito found the keys, I lost last week. Oh, thank you Kaito!

  会議の後、庭で遊んでいる時、KaitoマンはTorojiro先生が先週失くした鍵を見つけました。おぉ~ありがとう!!庭で除雪中に失くしたのはわかっていたのですが、雪が積もった我が家の庭で探すのは不可能なのです()

 

 

 

After that Kaito played shogi.

  その後Kaitoマンは将棋をしました。

 

 

 

I visited the clinic for body maintenance.

  体の調整で整骨院に行きました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played with Ichina,

  Tina姫と遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment