Wednesday, February 1, 2023

1st Feb. Under the bed, Anpanman Rugby Ball ベッドの下・アンパンマンラグビーボールだぞ

Under the bed, Anpanman Rugby Ball

2月1日 ベッドの下・アンパンマンラグビーボールだぞ

 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Before Ichina and Kaito woke up, I left home because,

  Tina姫とKaitoマンが起きる前に家を出ました。

 

 

 

I had a school bus duty.

  スクールバス当番だったからです。

 

 

 

After I left home, they woke up then ate breakfast.

  Torojiro先生が家を出てから子どもたちが起きて朝食を食べました。

 

 

 

After Kaito went to nursery school, Ichina cleaned rooms with Tamami. She mopped under the bed.

  Kaitoマンが保育園に行った後、Tina姫はTamamiさんと寝室をきれいにしました。ベッドの下をモップがけしました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 



 

When I came back home, Kaito was playing cards and Ichina was playing with an Anpanman rugby ball.

  家に帰った時、Kaitoマンはトランプをしていて、Tina姫はアンパンマンのラグビーボールで遊んでいました。

 

 

 

After dinner, we brushed our teeth,

  夕食後、歯を磨いて、

 

 

 

played with Anpaman toys,

  アンパンマンのおもちゃで遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment