Monday, February 13, 2023

13th Feb. Hina Dolls, Carbon Monoxide Checker 雛人形・一酸化炭素チェッカーだぞ

Hina Dolls, Carbon Monoxide Checker

2月13日 雛人形・一酸化炭素チェッカーだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Kaito practiced cup and ball.

  Kaitoマンはけん玉練習をしました。

 

 

 

Ichina took photos in front of hina dolls.

  Tina姫は雛人形の前で写真を撮りました。

 

 

 

After breakfast, Kaito went to nursery school and

  朝食後、Kaitoマンは保育園に行き、

 

 

 

Ichina and Tamami visited grandparents’ house.

  Tina姫とTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 


When I came back home, Ichina was cleaning the room.

  家に帰った時、Tina姫は掃除をしていました。

 

 

 

I bought a carbon Monoxide Checker from Amazon. I use it for drying clothes and for Chinese stove I bought the other day.

  一酸化炭素チェッカーをアマゾンで買いました。洗濯乾燥と先日買った中国製ストーブに使います。

 

 

 

We had dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

I played Ichina until bath time,

  Tina姫とお風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

we watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment