Wednesday, February 15, 2023

15th Feb. Forehead Wound, Anpanman Ball おでこの傷・アンパンマンボールだぞ

Forehead Wound, Anpanman Ball

2月15日 おでこの傷・アンパンマンボールだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then ate breakfast.

  防犯カメラ、プール、畑を確認して朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, played together on the bed,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、ベッドの上で遊んで、

 

 

 

came downstairs then ate breakfast.

  下に降りてきて、朝食を食べました。

 

 

 

Ichina hit her forehead at the entrance yesterday.

  Tina姫は昨日玄関でおでこをぶつけました。

 

 

 

Kaito practiced cup and ball then went to nursery school.

  Kaitoマンはけん玉練習をして保育園に行きました。

 

 

 

Ichina and Tamami went shopping then Ichina got an Anpanman ball. She really likes Anpanman.

  Tina姫とTamamiさんは買い物に行き、Tina姫はアンパンマンボールを手に入れました。アンパンマン大好きです。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment