Thursday, February 9, 2023

9th Feb. Walk Backward 後ろ向きに歩くぞ 

Walk Backward

2月9日 後ろ向きに歩くぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Kaito was practicing folding paper and Ichina was holding spoon and fork in her mouth until breakfast time.

  朝食の時間までKaitoマンは折り紙練習をして、Tina姫はスプーンとフォークを咥えていました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

I always see these beautiful illuminations around Wing road shopping center on the way back.

  いつも帰りにウィングロード周辺でキレイなイルミネーションを見ます。

 

 

 

We ate dinner together then

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played together with Ichina until bath time. She can walk backward, haha.

  お風呂の時間までTina姫と遊びました。後ろ向きに歩けます()

MOV_1601 2023.02.09 Ichina can walk backward


https://youtu.be/MHq8jHhcUPI

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment