Saturday, February 18, 2023

18th Feb. Triun G for Jounir トライアンGジュニアだぞ

Triun G for Jounir

2月18日 トライアンGジュニアだぞ

 

 



I dried clothes inside,

  洗濯物を室内に干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

It was Saturday but we couldn’t go skiing because

  今日は土曜日ですが、スキーに行けませんでした。なぜなら

 

 

 

I had a sale at i-City shopping mall so I had to work today.

  今日はアイシティで販売で、働かなければならなかったからです。

 

 

 

Kaito went shopping together with Ichina and Tamami then bought clothes for graduation ceremony.

  KaitoマンはTina姫、Tamamiさんと一緒に買い物に行き、卒園式の服を手に入れました。

 

 

 

Tamami sent me this photo from the shop, where Kaito got his clothes, because I asked her. I may buy this skis “Triun G” for junior. Although it’s expensive, I know and using OGASAKA and Triun is one of its best skis. Actually, I’m using Triun for adult every week.

  お願いしたのでTamamiさんがKaitoマンの服を買った店からこの写真を送ってくれました。このスキー「トライアンG」ジュニア用を買うかもです。値段が高いのですが、トライアンは小賀坂の代表板なのと、実際自分も毎週履いているのです。メルアドにもtriunが入っているほど好きな板なのです。

 

 

 

I ate lunch in my car then worked until 5 PM.

  車内で昼食を食べて、5時まで働きました。

 

 

 

After work, I visited grandparents’ house then met up with my family.

  仕事帰りにじいじばあばの家に行き、家族と会いました。

 

 

 

After dinner, I played together with Ichina until bath time.

  夕食の後、Tina姫とお風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment