Monday, February 27, 2023

27th Feb. Hospital 病院だぞ

Hospital

2月27日 病院だぞ

 

 

I dried clothes inside then

  洗濯物を室内に干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Since I had sore throat, I did antigen tests by myself. The result was negative.

  喉の痛みがあったので、抗原検査をしました。結果はマイナスでした。

 

 

 

I ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

Kaito prepared for nursery school,

  Kaitoマンは保育園の準備をして、

 

 

 

Ichina cleaned the room.

  Tina姫は部屋を掃除しました。

 

 

 

Just in case, I didn’t go to school today because my class room was shut down due to the COVID19. I visited the hospital then had another test for COVID 19 and the flu. The result was negative as well.

  コロナで学級閉鎖中なので、学校には行かず、病院に行ってまた検査をしました。結果はコロナもインフルも陰性でした。

 

 

 

On the way back, I visited mobile phone shop.

  帰りに携帯ショップによりました。

 

 

 

I ate lunch in my car.

  車内で昼食でした。

 

 

 

I worked at home,

  家で働いて、

 

 

 

ate dinner alone just in case,

  念のため一人で夕食を食べ、

 

 

 

set up fart movies for Kaito then went to bed.

  Kaitoマンの為におなら動画を設定して、寝ました。

No comments:

Post a Comment