Thursday, February 16, 2023

16th Feb. Anpanman Toys アンパンマンのおもちゃだぞ

Anpanman Toys

2月16日 アンパンマンのおもちゃだぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干し、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then came downstairs.

  Tina姫とKaitoマンは起きて下に降りてきました。

 

 

 

They ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

Kaito went to nursery school.

  Kaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After school, I visited i-City shopping mall for our sale tomorrow.

  放課後明日の販売の為にアイシティに行きました。

 

 

 

Kaito played shogi.

  Kaitoマンは将棋をしました。

 

 

 

Ichina played with Anpanman slope toy,

  Tina姫はアンパンマンのスロープのおもちゃ、

 

 

 

Anpanman rugby ball,

  アンパンマンラグビーボール、

 

 

 

Anpanman bedding,

  アンパンマンの布団、

 

 

 

Anpanman music book,

  アンパンマンのミュージックブック、

 

 

 

Anpanman Doctor set and

  アンパンマンのドクターセット

 

 

 

usual Anpanman toy. She has a lot of Anpanman toys.

  いつものアンパンマンのおもちゃで遊びました。Tina姫はたくさんアンパンマンのおもちゃを持っています。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment