Tuesday, February 14, 2023

14th Feb. Valentine's Day Gifts, Clothes for graduation ceremony バレンタインギフトだぞ

Valentine's Day Gifts, Clothes for graduation ceremony

2月14日 バレンタインギフトだぞ

 

 



I dried clothes inside,

  洗濯物を室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

checked security cameras, swimming pool and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Kaito was practicing cup & ball, and Ichina was watching it.

  Kaitoマンはけん玉練習をしていて、Tina姫はそれを見ていました。

 

 

 

They ate breakfast then Kaito went to nursery school, Ichina and Tamami visited grandparents’ house.

  朝食の後、Kaitoマンは保育園に行き、Tina姫とTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Ichina likes to stand up on my handmade stool.

  Tina姫は手作り踏み台の上で立つのが好きです。

 

 

 

At dinner time, Kaito and I received Valentine’s Day gifts from Ichina and Tamami.

  夕食の時、Tina姫とTamamiさんからバレンタインギフトをもらいました。

 

 

 

Thank you very much!

  ありがとうございます!!

 

 

 

We practiced cup and ball,

  けん玉練習をして、

 

 

 

played with Ichina then

  Tina姫と遊んで、

 

 

 




Kaito put on these clothes for his graduation ceremony. It looks tight so we may buy bigger one.

  Kaitoマンは卒園式の服を着ました。窮屈に見えるので大きい服を買うかも知れません。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment