Sunday, February 19, 2023

19th Feb. L'a la Matsumoto ラーラ松本だぞ

L'a la Matsumoto

2月19日 ラーラ松本だぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farms.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

I cleaned up the key cylinder.

  鍵のシリンダー部分を掃除しました。

 

 

 

Although we prepared for ski, it was raining and

  スキーの準備をしましたが、雨が降っていたのと、

 

 

 



I got the information that the attractive event “Slalom” was canceled due to rain and the chair lift gets to the top would not work all day long due to strong wind so we gave up to go skiing.

  魅力的なスラロームが雨で中止になったのと、頂上に行くリフトが強風で終日運休という案内を受け取ったので、スキーに行くのを諦めました。雨だけならカッパ着て滑るのですが、スラローム中止、頂上にも行けないのであれば・・・さすがに無理でした・・・。

 

 

 

At 1030 visited L’ala Matsumoto, indoor swimming center, instead.

  10時半、代わりに室内プールのラーラ松本に行きました。

 

 

 

We were not allowed to take a photo inside yet Kaito could use 2 types of long water sliders for the first time because his height has become 120 cm.

  Kaitoマンの背が120cmになったので、初めて2種類の長いウォータースライダーを使うことができました。

 

 

 

We ate hot lunch in our car thanks to a microwave.

  電子レンジのお陰で車内で温かい昼食を食べられました。

 

 

 

We enjoyed swimming until 3:30.

  3時半まで水泳を楽しみました。

 

 

 

On the way back, we visited Kaito’s favorite amusement park then

  帰りにKaitoマンお気に入りのアミューズメントに行き、

 

 

 

bought ice creams at the Big supermarket.

  ザ・ビッグでアイスクリームを買いました。

 

 

 

We’d like to take Ichina to L’ala Matsumoto.

  Tina姫をラーラ松本に連れていってあげたいものです。

 

 

 

Ichina and Kaito played together until bath time.

  Tina姫とKaitoマンはお風呂の時間まで一緒に遊びました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment