Tuesday, February 7, 2023

7th Feb. Repair Gun リペアガンだぞ

Repair Gun

2月7日 リペアガンだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina was playing with Anpanman cups and

  Tina姫はアンパンマンのコップで遊んでいて、

 

 

 

Kaito was practicing folding paper.

  Kaitoマンは折り紙練習をしていました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

On the way back, I bought kerosene.

  帰りに灯油を買いました。

 

 

 

I repaired running surface of my skis with not repair gun for ski but glue gun for handicraft. Hopefully it works, haha.

  スキー滑走面を、スキー用のリペアガンでなく、手芸用のグルーガンで修復しました。うまくいきますように()

 

 

 

I have to check whether this stove works or not sooner.

  早くこのストーブが動くかどうか確認しなければいけません。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

I played with Ichina until bath time.

  お風呂の時間までTina姫と遊びました。

 

 

 

She can bounce on a ball.

  Tina姫はボールの上で弾めます。じょうずじょうず

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment